11/11/2006

Karel Oosterhuis

Vandaag is de laatste draaidag van Karel Oosterhuis. Wellicht vraagt u zich af wie dit is maar Karel verzorgde altijd mijn muzikale vitamines op de zaterdagochtend. Het programma KINK Classicx was voor mij radio zoals het hoort: gemaakt door een DJ maar samengesteld door de luisteraar. Een soort levende jukebox: u vraagt wij draaien. Doordat de zaterdag steeds meer een boodschapdag begon te worden (door de weeks geen tijd meer) en jr. wedstrijden ging spelen en omdat KINKFM helaas niet in de ether ontvangen kan worden, luisterde ik al steeds minder. Het programma werd ook minder jukebox en ging zelfs veranderen van naam: de Morningtools. Hoe dan ook, Karel houdt er mee op! En dat is jammer. Niet voor hem, want hij gaat naar Radio Noord om ieder werkdag een middagmatinee te presenteren, en dat betekent een vaste betrekking. Overigens dwingt dit respect af, want ik heb eens geprobeerd te luisteren naar dit programma en dat hield ik wel geteld 60 seconden vol. Gone in 60 seconds! Respect Karel dat je überhaupt het aanzien van Lucas en Gea weet vol te houden. Ik, en ik weet dat meer dit gaan doen, ga je missen op de zaterdagochtend. Hoewel...moblog en je eigen site geven nog wel een kijk in jouw leven. Het ga je goed!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Lucas en Gea.... ik hoor die namen net iets teveel de laatste tijd. Rising stars up north?

9:23 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hmm, verkeerde 60 seconds geluisterd HKH..

Altijd fijn om naar karel te luisteren....

We gaan het missen op Kink......

11:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home