11/06/2006

FC Twintig

Sinds jr voetbalt, is de zondagavond niet meer wat het was. Vanaf zeven uur zijn het de wedstrijden, dat de klok slaat. De locale FC is de onbedwongen numero uno. Daarna volgen een hele rits. Tot vreugde van Rick, kan ik melden dat Mees FC Twente een warm hart toedraagt. Echter hebben beide kinderen moeite met de naam. Mees zegt het nu eindelijk goed, jr blijft ze FC Twintig noemen. Misschien omdat het een plek is die beter bij ze past.... Hoe dan ook, as. Zondag kan een clash worden want de beide FC's staan dan tegenover elkaar. Ik zeg 1-2!

6 Comments:

Blogger HKH said...

FC Twintig ;-)

4:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Bij GJ heb ik 3-1 ingevuld, kan er niets aan doen, sorry.

6:06 p.m.  
Blogger HKH said...

Schatske, ik heb m inderdaad weer kleiner gemaakt en een tintje zwarter. Ik wacht tot ik zelf kan draaien met een eigen look en dan komt de 'geschreven' versie bovenaan, xxx HKH.

7:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik denk gewoon Groningen met twee doelpunten verschil.

11:45 p.m.  
Blogger camarados said...

wat zetten we er op? :)

Diegene die het goed heeft krijgt een persoonlijke moblog van de anderen ... hehe

8:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

In het buitenland presenteert mijn werkgever zich als de University of Twente, maar ze spreken het uit als Twentie, dus ook al Twintig..... en bij de UT slaat dat nergens op, bij voetbal is het de ambitie rondom de uitslag, maar die gaan we zondag tegen Grun'n niet waarmaken....

4:03 p.m.  

Een reactie posten

<< Home