11/06/2006

HKH wordt personal jesus, of toch weer HKH(..)

De wereld draait door, zou je kunnen denken. Ik ben nu ruim een week bezig en het bevalt prima. Niet alleen het ontvangst was leuk, of zelfs overweldigend, de reacties tot dusver zijn beter dan verwacht. Kortom ik voel me meer dan welkom, en ja dat riekt naar meer. De wens om voor me zelf te beginnen was er al een poosje. Alleen zat het probleem hem in een deel onwetendheid en het feit dat de naam HKH niet te claimen is. Rick heeft het eigenlijk al treffend verwoord, het koninklijke in deze zit mij dwars. Hoe dan ook, ik blog nu via Blogger en dat kent de nodige beperkingen. Want ik wil meer, veel meer. Dus ging ik vriend en vijand te rade. De uitkomst is: www.personaljesus.nl. Een mooie naam waar je veel in kwijt kan. Een geestelijke uiting, persoonlijke reflectie, de biecht, etc. Maar ook depeche mode. Luister dit, of dit nummer en het wordt duidelijk wat ik bedoel. Nu moet het natuurlijk ook niet zo zwart/wit gezien worden, want bovenal zie ik bloggen als een vorm van satire. Even twijfelde ik of ik ook mijn naam moest aanpassen. Op moblog heb ik het geprobeerd. Dit werd niet begrepen en toen ik mij er op ging concentreren werd hij mij duidelijk: HKH is mijn alterego (de mensen die mij echt kennen, weten waarom) en www.personaljesus.nl is mijn uiting. Ik hoop dat ik binnenkort tevreden ben over de lay-out, met als gevolg dat ik echt 'live' kan. En natuurlijk de wens dat het wat wordt. Love to hear from U.

3 Comments:

Blogger camarados said...

Je kunt niet zomaar namen aanpassen :-)

HKH is je nickname
PJ is de website

Same as:
Camarados en GJ

etcetc

We moeten snel maar eens kijken of pivot iets voor je is.

9:19 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Vandaag ben ik blij, PJ is de vriend in mij!

10:01 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hou het simpel, het is goed zo.
Ik ben benieuwd naar je nieuwe lay.

10:15 a.m.  

Een reactie posten

<< Home