10/31/2006

Super Passie!

Passie en ik zijn ons al een poosje aan het oriƫnteren, en aan het kijken hoe we onze mogelijkheden het best kunnen benutten. Het toeval wil dat vandaag een gezamenlijk succesdag had kunnen worden. Gelijktijdig zouden we te horen krijgen of we ons mogen storten in een nieuw avontuur, of vast moeten houden aan oude gewoontes. Ik heb nog geen uitslag. Passie daarentegen mag zich (alvast) verheugen op een nieuwe toekomst. Gefeliciteerd schat, ik ben trots op je! Update: Voor Passie geldt dat ze als teammanager aan de slag kan. Voor mij, ik heb net antwoord gekregen, dat ik de laatste selectie ronde in ga (?), betekent dit dat ik mijn (oude) beroep als trainer weer op pak.

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

gefeliciflapdinges.

10:21 p.m.  
Blogger camarados said...

mooi! grats!

9:05 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd ! (Al is het wat vaag omschreven)

10:11 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nieuwe baan... dan gefeliciteerd!

11:48 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

@HKH, Ron Jans doet het best aardig toch?

12:21 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

woei, gefeliciteerd passie....

en HKH, zal voor je duimen...

1:57 p.m.  
Blogger HKH said...

Ik train in o.a. in (mobiele) data-communicatie. Maar, omdat ik docent ben, kan ik in alles trainen / lesgeven.

10:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

van harte, en.. mooie web site hoor.
Greut'n uut Neurdwiek

8:58 a.m.  

Een reactie posten

<< Home