10/27/2006

John Peel

Teenage Kicks Vandaag is het twee jaar geleden dat John Peel ons is ontvallen. Daarom kon ik het niet nalaten vanmorgen Teenage Kicks van de Undertones te draaien, lekker hard maar wel voor mezelf. Peel heeft mij de muziek leren waarderen die mij meer gevormd heeft dan ik zou willen doen geloven. Ook in mijn platenkast kom ik veel Peel sessies tegen. Jammer dat hij er niet meer is. Zijn aanwezigheid, net als Luc Janssen bij de VPRO, is van een onschatbare waarde in radio land. Cheers mate.

8 Comments:

Blogger camarados said...

hehe.. duurde even, maar dan krijg je ook wat :)

gj

11:28 a.m.  
Blogger HKH said...

LOL. Klopt, ff the easy way, en dan langzaam aan wegwijs worden en eea omzetten naar een 'echte' eigen site. Misschien heb ik je nog eens nodig GJ.

11:34 a.m.  
Blogger HKH said...

Ah, Kikker heeft het ook door, dank Elcrest ;-)

11:42 a.m.  
Blogger HKH said...

Passie en daarom hou ik zoveel van je xxx

12:24 p.m.  
Blogger HKH said...

Relaxed bro..

1:49 p.m.  
Blogger HKH said...

Dat zeg ik

3:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

@HKH, voorwaar een mooi stukje tekst over John Peel. Als u dan toch ene Luc Janssen noemt, zou ik graag nog Gerard J. Walhof willen toevoegen.

12:13 p.m.  
Blogger HKH said...

@Mo, dank. U hebt natuurlijk gelijk, alleen heeft Walhof zelf, op mij, niet de 'muzikale' indruk gemaakt die beide andere heren wel hebben gemaakt. Zowel Janssen als Peel zijn (voor mij) regelmatig eye-openers geweest. Overigens zou ik dan Arjen Grolleman (KINKFM) ook moeten noemen. Dit heb ik niet gedaan, omdat we van hem nog voldoende kunnen 'genieten'.

12:34 p.m.  

Een reactie posten

<< Home