10/30/2006

WooHoo

Afgelopen zaterdag zat ik wat te prutsen op mijn PC, toen ik op de radio ineens een nummer hoorde dat ik al een poosje niet meer gehoord had. WooHoo, begon het, waarna een zin volgde, gevolgd door het volgende WooHoo, weer een zin, etc. En dit alles in het Engels. Ik ken het nummer, ik denk u ook. Alleen weet ik niet meer van wie... Blur kwam in me op dus, zoeken. Maar geen resultaat. Hoewel. Tijdens mijn zoektocht kwam ik hier uit, en aangezien ik visueel nogal snel afgeleid ben ging ik ff checken. Ik stuitte op deze 10 'breathtaking' minuten, en wilde het u niet onthouden. Ach, en mocht iemand nog een idee hebben van artiest en nummer dat ik eigenlijk zocht; uw tips zijn welkom!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

The Gorillaz misschien met 'Clint Eastwood'? De groep werd opgericht door Blur-zanger Albarn.

12:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Clint Eastwood, die ken ik ergens anders van....

12:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

De zanger van blur zit idd in de band The Gorillaz welke het nummer 'Clint Eastwood' uitgebracht hebben echter denk ik dat elcrest gelijk heeft met 'song 2' van blur. dat is aardig Wooohhooooo

11:08 p.m.  

Een reactie posten

<< Home