10/27/2006

New kid on the Blog

Hoewel ik als moblogger een veteraan ben, ben ik nieuw als weblogger. Dusch even voorstellen? Ik ben HKH en een groot deel van mijn dwalingen heb ik al geplaatst op moblog. Dus check die site en the rest wil follow. Waarom dan een blog. Tja, omdat alleen feauteaus niet vertellen waar ik soms wel behoefte aan heb. Vanaf vandaag zal ik proberen zo nu en dan (dagelijks?) een melding hier te plaatsen en hoop ik voor sommigen een welkome afwisseling zijn. Mijn passie begrijpt de exposure vaak niet maar begint ondertussen te aanvaarden dat er iets chronisch mis is en dat daar verder prima mee te leven valt. So, see you?

4 Comments:

Blogger camarados said...

En nog een flickr_badge..
Moblog onsite..

Succes dit weekend ;-)

4:07 p.m.  
Blogger Renesmurf said...

Welkom, ik mis luc ook!

12:51 a.m.  
Blogger Toh said...

welcome :D

Jah, waar is die moblog onsite ;)

3:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Eindelijk! :D

10:58 p.m.  

Een reactie posten

<< Home