11/08/2006

Lekkerrr...?

Groningen, 11 oktober 2006 Beste Remia, Vandaag heb ik de voorraad kast, of zo u wilt, de kelder ontruimd. Ik kwam een aantal artikelen tegen die naar mijn idee hun beste tijd hebben gehad. Er zat ook een product, Remia Warme Champignonsaus, van u bij. Echter stuitte ik op een probleem. Ik kon namelijk nergens vinden wat de houdbaarheidsdatum was. Aangezien ik het zonde vind om onnodig voedsel weg te gooien, stuur ik het naar u. Ik hoop dat u kunt bepalen of de zogenaamde THT datum overschreden is, zo ja, dan mag u het wat mij betreft weggooien. Mocht het echter nog houdbaar zijn dan verneem ik dat graag van u. En zie het product, voorzien van de uiterste houdbaarheid, graag retour. Met vriendelijke groet, HKH Remia, 6 november 2006 Betreft: Klacht Geachte heer HKH, Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw Remia Warme Champignonsaus. De bakjes worden na het vullen automatisch voorzien van een THT code. Dit is op uw bakje niet gebeurd. Waarschijnlijk is dit een incidentele storing tijdens het printen aan de inktjet geweest. Helaas is dit niet opgemerkt door onze kwaliteitsdienst bij de inpak machine. Doordat u de moeite heeft willen nemen om uw ervaring aan ons bekend te maken, zijn wij in staat de kwaliteitseisen van onze producten in stand te houden. Onze moderne productiemethodes en continue kwaliteitscontrole staan garant voor een kwalitatief goed product. Hoewel onze producten altijd met de juiste zorg worden bereid, is er in uw geval helaas toch iets misgegaan. Wij hebben uw klacht doorgegeven aan de productieafdeling zodat afdoende maatregelen genomen kunnen worden. Ter compensatie zouden wij u graag een nieuw Remia product willen aanbieden. Wij vertrouwen erop u met bovenstaand voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Remia C.V.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mag je een nieuw bakje aanschaffen en krijg je het bedrag overgemaakt?

8:43 a.m.  
Blogger HKH said...

Ik heb maar liefst drie nieuwe bakjes toegestuurd gekregen.

9:09 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

De drie gefotografeerde dusch. Da's inderdaad heul netjes van Lemia.

9:36 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ze hadden je beter wat anders kunnen sturen, want als je deze echt aantrekkelijk had gevonden, had je het wel opgepeuzeld. Gewoon een lekker bakkie mayonaise, dat gaat altijd op voor de THT HKH!

3:53 p.m.  
Blogger HKH said...

@Piebe, dat is idd het probleem en de mayo redt de datum bij lange na niet.

4:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ten strijden, zeg ik u en neem geen geen genoegen met een emmel.

7:31 p.m.  

Een reactie posten

<< Home