11/16/2006

Pover

Gisteravond was ik aan het klussen bij GJ. Of beter: GJ liet mij het fijne van PIVOT zien, omdat personaljesus straks over gaat op een eigen look met een eigen body. Hoe dan ook, tussen neus en lippen liet camarados weten dat er gevoetbald werd. Oh, zei ik nog, wie dan? Het NL elftal! .. .. .. Ehm, niet alleen wist ik dit echt niet, het interesseert mij ook niet. Als het om het echie gaat, ok dan ben ik supporter nummer één. Maar die oefenpotjes, aanloopwedstrijden en zoethoudertjes, nee bedankt. Ik weet niet of u in oranje getooid de wedstrijd hebt beleeft maar op weg naar huis heb ik een analyse van de wedstrijd meegekregen en die luidde: dat Nederland terecht op gelijke hoogte kwam. Ik denk dan: pover!

11 Comments:

Blogger Van der Vlugt said...

En ik zeg: Pivot !

9:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Klussen met GJ: gewoon 'logisch denken'!

9:35 a.m.  
Blogger HKH said...

Uiteindelijk is het logisch denken maar ik had en heb GJ nog wel even neudig..

9:52 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Eigenlijk hebben we GJ allemaal nodig toch?

10:35 a.m.  
Blogger camarados said...

:-)

Btw, hkh, ben je al schaduw aan het bloggen?

11:54 a.m.  
Blogger HKH said...

Schaduw bloggen? Ik denk het niet .. want ik zit nog steeds over de opmaak te denken.

11:59 a.m.  
Blogger HKH said...

@db, wie heeft het over beter?

3:44 p.m.  
Blogger camarados said...

@dB, omdat Bob het gemaakt heeft :)

4:47 p.m.  
Blogger HKH said...

Wat GJ zegt ;-)

5:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

en toch fluister ik "wordpress"...

10:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

en ik fluister... Movable Type

11:23 p.m.  

Een reactie posten

<< Home