11/14/2006

FIAT

Op moblog werd ik beticht van een FIAT fetisj. Ik kan nog niet zeggen dat dit klopt maar wat wel klopt is dat ik afgelopen vrijdag mijn tweede FIAT gekocht heb. Nu moet ik zeggen dat ik wel wat heb met auto's. Ik kijk graag naar Top Gear en ben onlangs blij verrast met PK. Ook doet het gezegde de ronde dat de echte auto liefhebber minstens één Alfa moet hebben gehad. Gister was ik bij de dealert en daar stond de nieuwe Spider: astonishing! Nu weet ik dat Alfa zonder FIAT niet meer bestaan zou hebben. Toch gaat het te ver te zeggen dat de echte auto liefhebber maar voor FIAT moet kiezen. Maar... zonder FIAT, geen Alfa, geen Ferrari en geen Maserati. Eens zal ook ik een Alfa rijden, want ik geloof er wel in. Op dit moment ben ik trots bezitter van een FIAT Stilo, drie deurs! En u, waar rijdt u in?

6 Comments:

Blogger Unknown said...

Hoe toevallig, in een Alfa!

9:29 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Beste vriend, wat een onverwachte kant van u. Mijn Italiaanse hart begint te stralen. Die 3 drs Stilo heb ik ook gehad en ik vond het naast de geweldige vormgeving ook nog eens een superauto om in te rijden. Paar van die mooie Abarthvelgen eronder en de auto is af! Tip van deze autogek: wissel de Fiat's gewoon af met Alfa's, dat bevalt mij in ieder geval het beste. Ik rijd op dit moment in een AR 147 met automaat en trekhaak.....

11:11 a.m.  
Blogger Van der Vlugt said...

Een golf zonder cabrio !

1:52 p.m.  
Blogger camarados said...

Saab, weet je toch!
Veilig en degelijk :-)
Automaat natuurlijk, ik krijg kramp in mn voet van die koppeling.

Ik mis Lancia in het verhaal! Heb ook twee delta's gereden.

9:56 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lancia is echt voor de connaisseur kameraad. En ik mocht van mijn automeneer geen Lybra SW kopen..... zonde, zo mooi!!!!

4:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb niets met Italianen, alleen misschien de dames. ;-)

8:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home