11/22/2006

Twijfel

Vandaag mag er weer gekozen worden. En de stemming gaat spannend worden. Gister heb ik 'traditioneel' het debat gevolgd en dit debat heeft mij doen zweven. Tot dinsdagmiddag was ik er uit, ik wist wat ik ging stemmen en een grote jongen die mij daar van af wist te helpen. De post bracht een folder van de PvdA met de melding: alle veertien goed, en ik moet zeggen, ik begon te twijfelen. Ook het debat gister bracht mij aan het wankelen. Niet alleen vond ik Wouter Bos erg goed Femke heeft wat mij betreft het debat gewonnen. André Rouvoet en Jan Marijnissen waren zichzelf en Rutte en Balkenende waren, zoals gewoonlijk, matig tot slecht. En mocht u nog twijfelen over het CDA Freek de Jonge gaf de reden om het niet te doen: CDA stemmers zijn net rokers, ze weten dat het slecht is maar doen het toch! Mocht u nog twijfelen, u niet meer, dan kunt tot 21:00 uw twijfel omzetten in daadkracht. Succes.

2 Comments:

Blogger Van der Vlugt said...

Als er maar zoveel als mogelijk gaan stemmen.... 12,3 miljoen !

1:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wel grappig dat 'de uitslag' van het debat er heel erg anders uit ziet dan jouw mening. Hij is in ieder geval aardig gewend aan de oppositie, want dat was het enige wat hij gisteren aan het doen was: oppositie voeren.
Femke leek helemaal niet uit haar woorden te komen en had voor elk woord nog meer tijd nodig dan dat ze normaliter al heeft. Rouvoet en Marijnissen kwamen er net echt aan te pas. Rutte had een paar domme opmerkingen en Jan Peter heeft de meeste spreektijd gehad, maar kon weinig anders dan oud beleid verdedigen aangezien 'links' alleen denkt te winnen door het huidige kabinet zwart te maken en niet door hun eigen programma te promoten.

7:07 p.m.  

Een reactie posten

<< Home